دانلود بازی Hill Climb Racing برای ویندوز فون Windows Phone 8،اندرویدوجاوا

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 285
نویسنده : محمد سبزکار

دانلود بازی Hill Climb Racing برای ویندوز فون Windows Phone 8

بدون شک کمتر کسانی هستند که با اسمارت فون ها سروکار داشته باشند اما نام بازی پرطرفدار Hill Climb Racing یا تبه نوردی را نشنیده باشند یا برای یک بار هم که آن را انجام ندهند ! Hill Climb Racing یکی از محبوب ترین و اعتیاد آورترین بازی های ماشینی و مسابقه برای اسمارت فون های مختلف است که با گرافیک مطلوب و بر اساس قانون فیزیک در رانندگی ساخته شده که در سراسر جهان میلیون ها بار دانلود شده است.

.

این بازی هیجان انگیز با سنسور های گوشی هوشمند شما کار می کند. شما به عنوان شخصیت کارتونی به نام نیوتن بیل ، باید با استفاده از پدال های گاز و ترمز و حرکت دادن گوشی از چپ شدن ماشین جلوگیری کنید. بازی از مراحل متنوعی تشکیل شده که هر چقدر بیشتر پیش برید، با سکه های که در مسیر راه جمع آوری می کنید، می تواندی ماشین ها و جاده های بیشتری برای بازی کردن در اختیار خواهید داشت.

.

چالش های که در این بازی موبایل همواره با آن رو به رو خواهد شد، واژگونی ماشین و تمام شدن بنزین ماشین است که همواره در پی هم می آیند به طوری که شما را محو هیجان و استرس می کند. :D امیدواریم که از این بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده بسیار لذت ببرید. شما دوستان عزیز هم اکنون می توانید بازی Hill Climb Racing برای ویندوز فون Windows Phone 8 را به صورت رایگان در ادامه مطلب از وب سایت اندرویدبازار18 دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی Hill Climb Racing :

 

پسورد فایل فشرده : ندارد

 

 تاریخ انتشار :7 تیر 93

 

 


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

:: موضوعات مرتبط: بازي نوكيا سري 60 ورژن 5 , بازي نوكيا سيمبيان 3 , بازي ايفون , بازی نوکیا , بازی جاوا , بازی اریکسون , بازی سامسونگ , بازي اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Hill Climb Racing , Hill Climb Racing برای pc , Hill Climb Racing برای ویندوز فون , بازی اعتیاد آور ویندوز فون , بازی تپه نوری برای کامپیوتر , بازی جدید برای Windows Phone 8 , دانلود بازی Hill Climb Racing , دانلود بازی Hill Climb Racing برای کامپیوتر , دانلود بازی برای ویندوز فون 8 , دانلود بازی برای ویندوز فون Windows Phone 8 , دانلود بازی تپه نوردی , دانلود بازی صعود به تپه برای ویندوز فون , دانلود بازی ماشین سواری برای ویندوز فون , دانلود بازی کم حجم برای ویندوز فون , اندروید , بازی اندروید , دانلود بازی اندروید , بهترین بازی های اندروید , بازی برای اندروید 4 , بازی برای اندروید 4 به بالا , دانلود , لوکسبلاگ , mobile-777 , download android games , beast android , game car for android , download game , just android game ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: